frågor och svar

1 gillar jag fotboll:ja
2 är jag kille:ja
3 ica bättre en WILLY:S:ja
4 vem är bäst messi eller kaka:messi
5 vad spelar min kusin för nåt counter-strike eller wow:cunter-strike
6 vad gillar jag mest fotboll eller handboll:fotboll
7 vem är bäst i fotboll:messi
8 rolandz eller danny:danny
9 svampbob eller timmy turner:svampbob
10 zlatan eller kim:zlatan
11 msn eller panfu:msn
12 aik eller bk häcken:
13 inebandy eller handboll:inebandy
14 öis eller elfsborg:elfsborg
15 gais eller aik:gais
16 vad vill jag åka på semester spanien eller japan:spanien
17 skola eller åka till italien:åka till italien
18 blir 1+1=2:ja
19 husvagn eller tält:husvagn
20 plan eller båt:plan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0